Cremation zine

nedeľa 30. decembra 2018

ROZHOVOR/FOTOREPORT - Gothoom 2018/2019

K nedeľnému relaxu pridávame ďalšiu veľmi zaujímavú novinku. Keď som začal sumarizovať posledný ročník slovenského kultového festivalu GOTHOOM OPEN AIR, tak som si povedal, prečo to robiť ako väčšina kolegov v zmysle napísania klasického reportu. Chcel som tomu dodať niečo viac. Preto som sa rozhodol osloviť hlavu tohto festu Petra “Doomasa” Beťka a položil som mu zopár otázok k poslednému, ale aj pripravovanému ročníku. Svojim spôsobom tu ide o exkluzívny rozhovor - nakoľko ako Peter podotkol, je jediný svojho druhu na túto tému.  Stálo ma to nemálo nervov, ale výsledok myslím si stojí za to (smiech). Užite si článok a tešte sa na pripravované 10. výročie tohto festu v lete 2019.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára